Првиот холивудски филм за пандемијата во кино салите: Ковид-19 мутирал во многу поопасниот ковид-23. Дејството се случува во 2024 година, когда се преземени вонредни мерки. Секој со знаци на инфекција е во карантин
НЕНАД ПОЛИМАЦ
Мајкл Беј стана еден од најмоќните филмаџии во Холивуд благодарение на приказните за светски катастрофи („Клиф“, „Армагедон“) и сериите „Трансформери“, а кога фабриката за соништа оваа година ја потресе епидемија на коронавирус, тој придонесе за нов реализам со необичниот трилер „Зад затворите вратi“ (Songbard).
Филмот излезе од неговите студија – Платинум Динс, но самиот Беј не прифати режија, оставајќи му ја работата на Адам Мејсон, кој досега растеше главно на музички спотови. Додека филмот изгледа како да е направен со половина од моќта, тој не е целосно неинтересен. Дејството се случува во 2024 година кога ковид-19 мутирал во многу поопасниот ковид-23, па биле преземени вонредни мерки. Секој што покажувал знаци на инфекција е префрлен во карантин, сакал или не, а нивните блиски одат со нив, затоа што се сметаат за опасни за сите живи суштества.
За таа цел, воспоставен е нов вид полиција, нешто помеѓу улични редари и болничари: доволно е да ви ја измерат температурата со мобилен телефон и вие сте веќе на половина пат до карантинот, кој тие исто така го нарекуваат – логор за концентрација.
Главен протагонист (малку познат, но релативно харизматичен актер од Нов Зеланд, К. Ap. Апа) е Нико Прајс, доставувач на лесно подвижни возила (велосипед, мотор), заљубен во една од клиентите, младата актерка Сара (исто така не многу позната Софија Карсон), која живее со баба си, склона кон болести. Кога последната во семејствотоќе умре, Сара исто така мора да биде ставена во карантин, што Нико не сака да го дозволи.
Тука има и други бизарни ликови, како претприемачот Вилијам Грифин (Бредли Витфорд) и неговата сопруга Пајпер (Деми Мур е најпознатото актерско име), тие некогаш имале легитимна работа и сега се занимаваат со фалсификување здравствени документи. Наративните гранки не се многу умно распоредени, што повремено создава конфузија, но на првиот холивудски филм за пандемијата може многу да му се прости.