ВЕЉКО МИЛАДИНОВИЌ
Ако коронавирусот е „безопасен“ во однос на карциномот и дијабетесот, тогаш животот на фронтот е побезбеден од Њујорк
Кога српскиот претседател Александар Вучиќ рече дека најтешкиот ден со коронавирусот е 10 февруари (тогаш починаа 108 луѓе), сè уште не се случило дека само во Италија дневно починуваат над 160 лицаи тоа како резултат на новиот вирус.
Но, сепак продолжува да кажува дека, како што вели, тогаш повеќе луѓе умреле од рак, дијабетес, или дека ќе има многу самоубиства за еден ден…Вучиќ не зборуваше од срце. И тој не беше единствениот што го кажа тоа.
Имаше неколку извештаи во последниве денови врз основа на податоците на СЗО, кои велат дека во 2017 година, повеќето луѓе во светот починале од кардиоваскуларни заболувања (17,8 милиони смртни случаи, или третина од вкупните смртни случаи таа година), од карцином на годишно ниво животи изгуби околу 9,6 милиони луѓе, што респираторни заболувања и инфекции однеле 6,5 милиони животи заедно…
Сезонските епидемии на грип одземаат меѓу 290,000 и 650,000 животи годишно (повторно осврнувајќи се на податоците на СЗО), а СЗО проценува дека самоубиството се јавува на секои 40 секунди (800.000 годишно).
И тогаш, кој е тој непознат вирус од кој преминале речиси 5.000 лица во светот (состојба вечерта во четвртокот околу 20 часот?
Токму е таков – непознат.
Секоја статистичка споредба е онаа на „мешањето на жаби и баби“ на Драшковиќ.
За овие статистички игри Воја Антониќ напиша нешто во култната книга „Дали има работи што не постојат“.
Ако коронавирусот изгледа „безопасен“, како што се наведува во еден извештај за медиуми, во однос на горенаведените податоци, тогаш може да се каже и дека терористичкиот напад врз Батаклан е „безопасен“ со оглед на тоа колку луѓе загинале во Сирија во тоа време.
Антониќ ја опиша „статистиката на лажење“ со податоци за кои се вели дека е побезбедно да се живее на воениот фронт отколку во Њујорк, бидејќи, повеќе луѓе се статистички убиени во Њујорк.
Инаку, повеќе сообраќајни несреќи се случуваат статистички во добри услови за видливост отколку во магла. Значи, дали е побезбедно да се вози во магла?