Како песната „Харли на Хаваи“ и даде ново значење на машката машина. И како фабриката за мотори доби вредна реклама а која никогаш не сонувала
МАРК ГАРДИНЕР
Кејти Пери тргна на возење на Хаваи и се врати со песна што би го натерала Харли Дејвидсон да танцува. Пејачката ја објави „Харли на Хаваи“ на 16 октомври. Истата беше инспирирана од тропска идила со нејзиниот вереник, актерот Орландо Блум. До крајот на ноември, песната се емитуваше повеќе од 34 милиони пати на Spotify, а придружното видео – во кое поп-starвезда вози „harli“ мотор – беше прегледано повеќе од 15 милиони пати.
Кејти Пери е важна личност на социјалните мрежи со над 100 милиони следбеници на Твитер и 80 милиони на Инстаграм. Голем број на брендови сега на т.н. Поставувањето на производи со влијателите на социјалните мрежи чини повеќе од традиционалните форми на рекламирање. Но, сè што направи Харли-Дејвидсон во замена за изложеност пред нејзината фан база требаше да и обезбеди на поп-starвездата мотори за снимање на видеото. Никој не знаеше за новооткриената Kубов на Кејт со мотоцикли сè додека не се сними песната.
Харли-Дејвидсон призна дека е време да ја заменат потрошувачката база на неговите постари мажи со млади возачи и жени.
„Ние изнајмивме ’’харли’ затоа што бевме само таму неколку дена“, изјави Кејти Пери за Зак Санг, презентер на радио во Лондон. „Се сеќавам на точното место што бев, аголот на кој стоев кога се свртев и му шепнав на Орландо дека одам да ја напишам песната„ Харли на Хаваи “.“
И не само што ја напиша песната, таа ангажираше и инструктор кој ја научи да го вози моторот.
Спотот комбинира клипови на музички секвенци со клипови од видеото, со неколку кратки сцени снимени во музејот Харли-Дејвидсон во Милвоки, Висконсин. Вака се појави неверојатно влијателната кампања за социјални медиуми, која Харли ја доби скоро бесплатна. Заедно со тоа дојдоа постовите на профилите на Кејт на Инстаграм и Твитер.
Минатата година беше втора година во која продажбата на мотоцикли се намали за 10 проценти во однос на претходната година, а во првите девет месеци од 2019 година, домашната продажба се намали за пет проценти во однос на истиот период во 2018 година. Во третиот квартал на 2019 година, сепак, продажбата порасна на меѓународно ниво 2,7 проценти.
„Тие имаа многу среќа“, вели Меј Карковски, основач и извршен директор на „Очигледно“, специјалист за маркетинг на влијанија. „Количината на содржина што таа ја создаде околу’ харли ’, со јасен став дека станува збор за нов феминистички симбол – во инфлуенсерскиот маркетинг честопати зборуваме за автентичноста и е сосема јасно колку е страсна таа за ова“.
Мајк Крадок, шеф на „Каирос медиа“, проценува дека „интеграцијата на производи вреди бројка од седум цифри“.
(Newyork times)