Денес постои општо пресија кон публиката. Има премногу убиства и … убиства. Ги правите луѓето бесчувствителни покажувајќи го тоа постојано. Бројот на мртви тела во кадрите е огромен. Ја отепува публиката да мисли дека стрелањето и не е толку страшно – велеше овој автор и публиџист
Во раните 1980-ти, Богдановиќ сакаше да ги направи „Ќе се сеќавам на април“ со Џон Касаветес и „Месечина од хартија“ напишани со Лери МекМуртри. Наместо тоа, тој го сними филмот „Маска“, завршен во 1985 година со признание од критичарите.
Потоа, продолжи серијата на нови дела – „Последната кино претстава“, „Тексасвил“, пипоследниот послаб успех и кај критиката и на кино благајните. И двата филма предизвикаа големи расправии меѓу Богдановиќ, кој сè уште бараше одредена контрола врз неговите филмови, и студијата, кои го контролираа финансирањето и конечниот изглед на двата филма. „Маска“ беше снимена со со песна од Боб Сегер против желбите на Богдановиќ (тој го фаворизираше Брус Спрингстин), а Богдановиќ често се жалеше дека верзијата на „Тексасвил“, беше поинаква од неговата визија. Режисерската верзија на „Маска“, малку подолга и со песните на Спрингстин, беше задоцнето објавен на ДВД во 2006 година. од Тексасвил. Бдановиќ исто така, го ревидирал својот прв успех, The Last Picture Show, и направил малку изменет режисерски рез. Оттогаш, неговото резиме е единствената достапна верзија на филмот.
Богдановиќ режираше уште два драмски филма во 1992 и 1993 година, но нивниот неуспех го оддалечи од големото платно неколку години. Едниот, Noises Off, базиран на драмата на Мајкл Фрејн, последователно разви силни култни следбеници, додека другата, The Thing Called Love, е попозната како една од последните улоги на Ривер Феникс пред неговата прерана смрт.
Богдановиќ, црпејќи од своето енциклопедиско знаење за филмската историја, е автор на неколку пофалени книги, меѓу кои и Филмот на неделата на Питер Богданович, каде се сместени 52 од неговите омилени филмови и „Кој ѓаволот тоа го направи: разговори со легендарните филмски режисери. Тоа се средби со легендарни актери на Холивуд, како и со уште пославни режисери. Во 1998 година, Националниот одбор за зачувување на филмови на Конгресната библиотека го именуваше „Последната кино претстава“ на „културно, историски или естетски значајни филмови“.
Во 2001 година, Богдановиќ повторно се појави со „Мјау на мачката“. Враќајќи се уште еднаш на преработката на минатото, овојпат за наводното убиство на режисерот Томас Инс од страна на Орсон Велс. „Последното мјау на мачката“ имаше скромен успехкај критиката, но заработи малку пари на кино благајните. Богдановиќ рече дека приказната за наводното убиство на Инс му ја кажал самиот Велс, кој пак рекол дека ја слушнал од писателот Чарлс Ледерер.
Освен што режираше некои телевизиски дела, Богдановиќ се врати на актерството со повторлива гостинска улога во серијата на кабелска телевизија „Сопрановите“, глумејќи го психотерапевтот на д-р Мелфи, а подоцна и режираше епизода од петтата сезона. Тој, исто така, му даде глас на аналитичарот на терапевтот на Барт Симпсон во една епизода од Симпсонови и се појави како него во епизодата „Роботи против борачи“ од „Како ја запознав мајка ти“ заедно со Аријана Хафингтон и Вил Шорц. Квентин Тарантино му даде улога на Богдановиќ како диск џокеј во Kill Bill: први втор дел. „Квентин знае, бидејќи тој е толку филмољубив, дека кога ќе слушнете глас на диск џокеј на моите слики, секогаш сум јас, понекогаш правам различни гласови“, рече Богдановиќ. „Па тој ми се јави и ми рече: ’Го украдов твојот глас од The Last Picture Show поради грубиот рез, но ми треба да слезеш и да го направиш тој глас повторно за мојота филм…‘“.
Богдановиќ беше домаќин на The Essentials на Тарнер класичните филмови, но беше заменет во мај 2006 година од водителот на TCM Роберт Озборн и филмската критичарка Моли Хаскел. Богдановиќ беше домаќин на вовед во филмови на ДВД-а од Criterion Collection и имаше споредна улога како измислена негова верзија во хумористичната серија Showtime Out of Order.
Во 2006 година, Богдановиќ ги здружи силите со ClickStar, каде што беше домаќин на класичен филмски канал, „Златната ера на филмовите на Питер Богдановичќ“
Во 2007 година, на Богдановиќ му беше врачена награда за исклучителен придонес во зачувувањето на филмот од страна на Меѓународната федерација на филмски архиви (ФИАФ) на Меѓународниот филмски фестивал во Торонто.
Во 2010 година, Богданович се приклучи на Факултетот за режија на Факултетот за филмска уметност на Училиштето за уметности на Универзитетот во Северна Каролина. На 17 април 2010 година му беше доделена наградата „Мајстор на кинематографијата“ на 12-тиот годишен меѓународен филмски фестивал RiverRun. Во 2011 година, му беше доделена наградата за автор од страна на Меѓународната академија за печатот, која се доделува на филмаџии чија единствена визија и единствена уметничка контрола врз елементите на продукцијата им даваат личен и препознатлив стил на нивните филмови.
Во 2012 година, Богдановиќ направи вест со есејот во Холивуд репортер, објавен по пукањето во театарот Аурора, Колорадо, во кој тој се расправаше против прекумерното насилство во филмовите:
Денес постои општо пресија кон публиката. Има премногу убиства и … убиства. Ги правите луѓето бесчувствителни покажувајќи го тоа постојано. Бројот на мртви тела во кадрите е огромен. Ја отепува публиката да мисли дека стрелањето и не е толку страшно. „Назад во 70-тите, го прашав Орсон Велс што мисли дека се случува со сликите, а тој рече: „Брутално ја притискамепубликата. Ќе завршиме како римскиот циркус, во живо, во Колосеумот“. Се чини дека почитта кон човечкиот живот еродира.
Последниот наративен филм на Богдановиќ, She’s Funny That Way, беше објавен во кината и на барање во 2014 година, по што следеше документарниот филм „The Great Buster: A Celebration“ во 2018 година.
Тој соработуваше со Turner Classic Movies и водителот на TCM, Бен Манкиевич, за да создаде документарен подкаст за неговиот живот, чија премиера беше во 2020 година.
Богдановиќ почина од компликации на Паркинсоновата болест во неговиот дом во Лос Анџелес на 6 јануари 2022 година, на 82-годишна возраст.
(крај)