Глобус-Неделен весник

  • Македонија
  • Свет
  • Ревија
  • Архива
  • Контакт
  • Фељтон
  • Колумни

СИСТЕМОТ НА ТЕСТОВИ НЕ МУ ПОМАГА НА ОБРАЗОВАНИЕТО

May 11, 2021 Filed Under: Македонија

Во последно време, акцент се става на оценувањето на децата и на наставниците, па учењето се сведува на подготовка за тестови. А тестирањата влијаат како на судбината на учениците, така и на наставниците. Тоа гарантирано го уништува секој смислен образовен процес – смета Ноам Чомски

НОАМ ЧОМСКИ Во практиката имаме вештачки систем на образование

Самиот систем на вредности образованието е целосно вештачки. Наставниците не се рангираат според својата способност да им помогнат на децата да ги остварат своите потенцијали и да ги истражат нивните креативни интереси. Тие работи не подлегаат на тестови, вели познатиот американски лингвист и филозоф Ноам Чомски, кој го критикува образовниот систем во светот.
„Погледнете што му се случува на образованието. Во последно време, акцент се става на оценувањето на децата и на наставниците, па учењето се сведува на подготовка за тестови. А тестирањата влијаат како на судбината на учениците, така и на наставниците. Тоа гарантирано го уништува секој смислен образовен процес. Наставникот не може да биде креативен, ниту да ги зема предвид различните потреби на ученикот. Учениците, пак, од друга страна, не можат да ги следат своите интереси, бидејќи мораат да учат за утрешниот тест. А од резултатите на тестовите зависи и иднината на ученикот и наставникот“, рекол Чомски.
Тој нагласува дека луѓето не мора цело време да се оценуваат.

Самиот систем на вредности е целосно вештачки. Наставниците не се рангираат според својата способност да им помогнат на децата да ги остварат своите потенцијали и да ги истражат нивните креативни интереси. Тие работи не подлегаат на тестови, вели познатиот американски лингвист и филозоф Ноам Чомски, кој го критикува образовниот систем во светот.
„Погледнете што му се случува на образованието. Во последно време, акцент се става на оценувањето на децата и на наставниците, па учењето се сведува на подготовка за тестови. А тестирањата влијаат како на судбината на учениците, така и на наставниците. Тоа гарантирано го уништува секој смислен образовен процес. Наставникот не може да биде креативен, ниту да ги зема предвид различните потреби на ученикот. Учениците, пак, од друга страна, не можат да ги следат своите интереси, бидејќи мораат да учат за утрешниот тест. А од резултатите на тестовите зависи и иднината на ученикот и наставникот“, тврди Чомски.

(fakulteti.mk)

 

Filed Under: Македонија

ИМА, НЕМА И СЕПАК – ИМА ТУРБУЛЕНЦИИ ВО ВЛАДИНАТА КОАЛИЦИЈА
СДСМ ЗА ЗАКОНОТ ЗА КОЧАНИ: МОРА ДА ПОКАЖЕМЕ СОЛИДАРНОСТ СО РОДИТЕЛИТЕ
УНИВЕРЗИТЕТИТЕ ПОД НАПАД ОД АМЕРИКАНСКАТА АДМИНИСТРАЦИЈА: ХАРВАРД НАСПРОТИ МАШИНИТЕ
ДАНАИ ЛИОДАКИ : ЉУБОВТА Е ЗАЕДНИЦА, НЕ АПЛИКАЦИЈА
ПУТИНОВ ПОКЕР ИЛИ РУСКИ РУЛЕТ 128: КУЛТУРА НА СТРАВОТ НАМЕСТО БУНТ – АНАТОМИЈА НА РУСКАТА ВОЕНА МАШИНЕРИЈА

Најново

  • ИМА, НЕМА И СЕПАК – ИМА ТУРБУЛЕНЦИИ ВО ВЛАДИНАТА КОАЛИЦИЈА
  • СДСМ ЗА ЗАКОНОТ ЗА КОЧАНИ: МОРА ДА ПОКАЖЕМЕ СОЛИДАРНОСТ СО РОДИТЕЛИТЕ
  • УНИВЕРЗИТЕТИТЕ ПОД НАПАД ОД АМЕРИКАНСКАТА АДМИНИСТРАЦИЈА: ХАРВАРД НАСПРОТИ МАШИНИТЕ

Импресум

Издавач - Здружение за нови политики и слобода на медиуми "Јавност" - Скопје,

Партизански одреди 23/1/3 Скопје

globus@globusmagazin.com.mk

Барај

Сите права задржани© 2025 · ГЛОБУС · Log in

Developed by Unet