Во последно време, акцент се става на оценувањето на децата и на наставниците, па учењето се сведува на подготовка за тестови. А тестирањата влијаат како на судбината на учениците, така и на наставниците. Тоа гарантирано го уништува секој смислен образовен процес – смета Ноам Чомски
Самиот систем на вредности образованието е целосно вештачки. Наставниците не се рангираат според својата способност да им помогнат на децата да ги остварат своите потенцијали и да ги истражат нивните креативни интереси. Тие работи не подлегаат на тестови, вели познатиот американски лингвист и филозоф Ноам Чомски, кој го критикува образовниот систем во светот.
„Погледнете што му се случува на образованието. Во последно време, акцент се става на оценувањето на децата и на наставниците, па учењето се сведува на подготовка за тестови. А тестирањата влијаат како на судбината на учениците, така и на наставниците. Тоа гарантирано го уништува секој смислен образовен процес. Наставникот не може да биде креативен, ниту да ги зема предвид различните потреби на ученикот. Учениците, пак, од друга страна, не можат да ги следат своите интереси, бидејќи мораат да учат за утрешниот тест. А од резултатите на тестовите зависи и иднината на ученикот и наставникот“, рекол Чомски.
Тој нагласува дека луѓето не мора цело време да се оценуваат.
Самиот систем на вредности е целосно вештачки. Наставниците не се рангираат според својата способност да им помогнат на децата да ги остварат своите потенцијали и да ги истражат нивните креативни интереси. Тие работи не подлегаат на тестови, вели познатиот американски лингвист и филозоф Ноам Чомски, кој го критикува образовниот систем во светот.
„Погледнете што му се случува на образованието. Во последно време, акцент се става на оценувањето на децата и на наставниците, па учењето се сведува на подготовка за тестови. А тестирањата влијаат како на судбината на учениците, така и на наставниците. Тоа гарантирано го уништува секој смислен образовен процес. Наставникот не може да биде креативен, ниту да ги зема предвид различните потреби на ученикот. Учениците, пак, од друга страна, не можат да ги следат своите интереси, бидејќи мораат да учат за утрешниот тест. А од резултатите на тестовите зависи и иднината на ученикот и наставникот“, тврди Чомски.
(fakulteti.mk)