Оваа компанија најави дека секој е добредојден да влезе во нивните продавници и да ги користи нивните тоалети, дури и ако не купи ништо.
Менаџерите на секоја одделна продавница на „Старбакс“ имаа право да одлучат дали муштериите може да влезат во Старбакс, без да имаат намера да купуваат. Ова по серија протести се измени, барем според официјално соопштение на менаџментот на овој ланец на кафетерии.
„Посветени сме да создадеме култура на топлина и припадност, каде секој ќе се чувствува добредојден“, изјави Старбакс во соопштението.
Промените доаѓаат откако неодамна двајца Афроамериканци беа принудени да напуштат продавница на Старбакс во Филаделфија, по што беа упасени, и покрај тоа што и’ кажале на менаџерката на продавницата дека чекале пријател да им се придружи.
Ваквата ситуација предизвика протести и обвинувања за расизам, по што компанијата одлучи да затвори повеќе од 8.000 продавници попладнето на 29-ти мај, за да обезбеди „расна обука“ на вработените.
Двајцата Афроамериканци кои беа упасени во Старбакс склучија договор со компанијата да добијат бесплатно образование. Тие, исто така, случија договор со градските власти на Филаделфија за симболичен еден долар, и добија ветување за воведување програма од 200.000 долари за млади претприемачи.
Корпорацијата „Старбакс” е веројатно најпознатиот синџир на кафетерии. „Старбакс“ е основана во Сиетл, во сојузната држава Вашингтон во 1971 година. Од 2017 година, компанијата работи на 26.696 локации ширум светот.
„Старбакс” се смета за главен претставник на „вториот бран на кафетерии”, што првично се разликува од останатите места за служење кафе во САД по вкус, квалитет и искуства на клиентите при популаризирање на темно печеното кафе. Од 2000-тите, третиот бран на кафе креаторите се насочени кон квалитетно ориентирана кафехоличари со рачно изработени кафе врз основа на полесни форми на печење, додека Starbucks денес користи автоматски еспресо машини за ефикасност и од безбедносни причини.
Старбакс првпат стана профитабилен во Сиетл во раните 1980-ти. И покрај првичната економска криза со нејзиното проширување во Средниот Запад и Британска Колумбија во доцните 1980-ти, компанијата доживеа ревитализиран просперитет со својот влез во Калифорнија во раните 1990-ти. Првата локација на „Старбакс” надвор од Северна Америка беше отворена во Токио во 1996 година; во странство сега има речиси една третина од своите продавници. Компанијата отвори просек од две нови локации дневно помеѓу 1987 и 2007 година.
Хауард Шулц објави дека ќе поднесе оставка како извршен директор во април 2017 година и ќе биде заменет од Кевин Џонсон. Првите Starbucks беа отворени во Сиетл, Вашингтон, од страна на тројца партнери кои се сретнаа додека беа студенти на Универзитетот во Сан Франциско: учителот по англиски јазик Џери Балдвин, наставникот по историја Зев Зигл и писателот Гордон Боукер беа инспирирани да продаваат висококвалитетни зрнца и опрема за кафе од страна на претприемачот за кафе, Алфред Пит, откако претходно ги научи своите стилови на печење грав. Компанијата го зеде името на главниот другар во книгата Моби Дик: Старбак, откако претходно размислуваа за „Карго куќа” и „Пекод”. Боукер се сеќава дека Тери Хеклер, со кого Боукер поседува рекламна агенција, сметал дека зборовите што почнуваат со „st” биле моќни. Основачите изненадиле со листа на зборови што почнуваат со “st”. Некој ја извадил старата рударска мапа на Каскадниот опсег и видел рударски град наречен „Старбо”, кој веднаш го ставил Боукер во умот на ликот Старбак. Боукер рекол: „Моби Дик немаше никаква врска со „Старбакс “, туку само случајно звучи како да има смисла“.
До септември 1992 година, цената на акциите на „Старбакс” порасна за 70 отсто до повеќе од 100 пати повеќе од заработката по акција од претходната година. Во јули 2013 година, над 10 отсто од купувањата во продавница беа направени со мобилни уреди на купувачите, користејќи ја апликацијата Старбакс. Компанијата уште еднаш ја искористи мобилната платформа кога ја промовираше „Tweet-a-Coffee” во октомври 2013 година. Во оваа прилика, промоцијата исто така вклучи и Твитер и клиентите беа во можност да купат подарок од 5 американски долари за пријател со внесување на двете „@tweetacoffee” и раката на пријателот во твит. Истражувачката компанија Keyhole го следеше напредокот на кампањата и на 6 декември 2013 година со медиумскиот напис што објави дека фирмата открила дека 27.000 луѓе учествувале и дале 180.000 американски долари преку оваа форма.